Friday, November 8, 2013

Shaklee.. &.. Saya..


Assalamualaikum...

Hari ini, kita boleh nampak fenomena shaklee di mana-mana aje.. baik online maupun offline.. ala-ala tsunami gitu yerrr..

Hari ini saya nak citer kan pengalaman saya bersama shaklee. Saya mula mengambil shaklee as a supplement sejak tahun 2011. Kisah nyer bermula selepas bersalin anak yang ketiga dan breastfeed baby...

Start jer keje, busy mula melanda.. susu badan semakin berkurang so saya mula lah meng'google' supplement yang boleh tambah susu badan nie...

Supplement yang dah saya cuba...

Fenugreek GNC.. Salah satu supplement yang boleh produce susu badan and supplement ini berasaskan herba. So after saya amik supplement nie saya bertukar pulak pada....

After google punye google.. saya memilih untuk bertukar kepada Shaklee.. permulaan saya hanya membeli trial set untuk breastfeed.. dan sejak dari itu bermula episod saya bersama Shaklee..

So ape kebaikkan supplement Shaklee nie???


Di blog saya nie, saya akan berkongsi suplements yang telah saya consumed.. Jika anda di luar sana inginkan  kehidupan yang lebih sihat tiada salahnya anda mencuba.. Sharing is caring kannnn........... Assalamualaikum...


No comments: