Wednesday, December 12, 2012

koleksi novel lama..

Ahad lepas, operasi mengemas rak buku aku yang dah lama tak berkemas telah dijalankan.. dengan rajin nyer aku amik gambar novel-novel lame aku nie.. novel yang ada sentimental value untuk aku la..



One of my all time favourite.. Tangisan Bulan Madu.. rasa-rasa nya novel nie glamer masa aku secondary school so memang dah lama la novel nie aku simpan and salah satu koleksi novel aku yang tak hilang. 

Citer pasal Tangisan Bulan Madu nie, nama yang on the spot terlintas di kepala bila orang mention tajuk je... BOGATT.. hero yang dipenghujung cerita pergi tak kembali menyahut panggilan ilahi.. sedih...menitik air mata ahkak.. rasa nya nie le novel yang aku baca yang ending nye memang sad  ending. tapi tu yang untuk TBM 1 la sebab TBM yang lain-lain tu macam kureng sikit mungkin sebab watak Bogatt tu dah takde.. 



Orait.. ini koleksi kedua pulak.. dari penulis yang nama pena nyer macam pelik sikit...... Ma Lee Chuswan.. yang ini novel die takde sequence macam TBM... and for information novel-novel nye boleh diklasifikasi untuk bacaan dewasa yer kanak2 yang belum cukup umur tidak digalakkan membaca.. 

3 comments:

Anonymous said...

WANTED!!!!!
NOVEL :”misteri kampong hilang”
PENULIS : moro m.s.
TAHUN : 1992
TERBITAN : Kintan Publisher
ISBN : 9839012924, 9789839012927
Length :262 pages
p/s : asl la susuh giler nak cri novel yg 1neeee…. search dlm internt pown cikit jew infonyer…. *_*

Unknown said...

mmm.. macam tak pernah baca novel nie.. thriller ker? follow novel Bercakap Dengan Jin jer..

Anonymous said...

die novel remaja, kisah seram, mmg best giler ah...
tp susahnyer nk cri skrg,
ada x sapa2 tau pernerbit kinta Publisher skrg ada lg ke x? @dah tukar nama syarikat....?
kalau blh nak cri kt publihser 2 la...tp xtau masih ada ke x skrg..