Wednesday, December 11, 2013

Shopping time... Back To School.........

Assalamualaikum...


Cuaca yang agak sejuk.. angin sepoi2 bahasa.. nie dia entry baru aku.. shopping timeee.. back to schoolll... last weekend kitorang shopping barang-barang keperluan sekolah untuk 2 anak aku yang akan bersekolah rendah pada 02.01.2014 nanti.. tak mo tunggu last minute nak shopping barang-barang dorang sebab confirm size dah banyak abis.. so tak mo amik risiko kitorang decide beli awal sikit..

Pepagi lagi dalam kol 10.30 am hari sabtu kitorang dah bersiap-siap nak pergi kedai favourite kitorang - Bee Loon.. aku adik beradik dulu pun masa start dari sekolah rendah sampai le sekolah menengah nie la kedai yang ayah aku bawak shopping baju sekolah.. tapi dulu kedai Bee Loon nie kecik jer.. seingat aku yang die jual baju sekolah, beg sekolah ngan kasut.. tapi skang kedai die dah besar.. dah de bangunan sendiri.. nostalgia sungguh Bee Loon nie.. huhuhu..

nie kedai Bee Loon dulu-dulu.. 
pic credit to motivasimindamu.blogspot.com

Sampai Bee Loon dalam kol 11 lebih jugak.. siap-siap parking kereta.. masuk kedai.. punya la ramai customer.. sesak!.. kitorang pun tak tunggu lama.. kita redah aje.. dah sampai kan tak kan nak tengok je.. yang bagus nya kedai nie dari tahun lepas.. tokey die dah tambah bilangan pekerja so baju, seluar, kain etc tak yah nak tggu lama baru dapat size.. servis yg bagi aku cepat jika nak dibandingkan dengan customer yang ramai tu..

hasil tangkapan di kedai Bee Loon..

isi dalam beg plastik... baju sekolah anak2..

Habis je shopping kat Bee Loon.. kitorang pegi plak Parkson kat Ayer keroh.. misi adalah mencari baju melayu putih sebab at Bee Loon tadi size dah abis.. 

tambah lagi kasut sekolah seorang sepasang...

beg sekolah abang.. beli kat Parkson..

kelengkapan sekolah lain-lain beli kat Mydin Ayer Keroh..

nampak cam sikit kan.. 

hopefully anak2 akan cemerlang di dunia dan di akhirat.. Amin... Assalamualaikum..

No comments: