Friday, June 29, 2012

Semi Final Euro 2012 : Italy beat Germany

Demam Euro 2012.. dah nak final baru terasa.. kekeke.. ape sebab?? sebabnya Itali masuk final.. huhuuhu..

Nape suka Itali?? dulu arr memang aku suka team Italy masa zaman Totti, Nesta, Malini, Cannavaro sape lagi.. Del Piero, Inzhagi ramai lagi la except si Inzhagi kecik je badannye..sume badan mantap2 + ensem gitewww.... muahhh.. teringat World Cup 2006 sanggup berjaga semata-mata nak tengok misi balas dendam Italy vs France.. sib baik menang kalu tak sesia aku bersengkang  mata.


Sejak Itali menang World Cup 2006, aku dah tak follow team Italy nie sebab majority player die dah gantung boot so keterujaan nak tengok bola sambil cuci mata tu dah ilang dah.. yang aku perasan yang ade lagi si Pirlo tu yang lain aku tak kenal dah. So nak jadik kan citer aku datang minat balik tengok team Italy nie sebab dorang kalahkan England masa suku akhir.. hahahahha.. ii likeee uolsss.. kesian adik2 aku yang jadi penyokong setia team England.. kalah penalti 2-4.. aku senyum jer tengok dorang frust.. lepas England kalah langsung dorang tak follow Euro nie dah..

So masa separuh akhir takde sape yang stay up nak tengok bola kalu tengok pun tengok highlight jer. Aku terjaga pagi tadi kol 4.00 am, sebenarnye standby nak buat susu Jasmine. Tetiba teringat ade game arrr pagi nie.. so aku pun buka le TV... Italy leading laa 2-0.. waaaa... bagus2.. sebab ramai ingat Jerman bleh makan Itali.. aku tengok sampai kol 4.15 am.. malas nak tunggu sampai abis trus aku sambung balik tido...

Pagi tadi aku bangun tido trus aku on ipad aku nak tau final score.. 2-1.. hehehe.. Italy masuk finallll!!!!!!!.. Mari la kita tunggu sape akan menjuarai Euro 2012 nie yer.. Italy??? Spain???... mmmm 

pic credit to sport.stv.tv & gothamist.com

No comments: