Friday, November 15, 2013

Takwim Sekolah & Jadual Hari Kelepasan Am Tahun 2014...

Assalamualaikum...
 
Pejam celik pejam celik... dah nak sampai bulan Disember.. abis Disember dah masuk new year.. cepat nye masa berlalu.. rasa macam tak sedar jer tahun 2013 tak lama lagi akan meninggalkan kita...
 
So ape isu untuk hari ini... CUTI.. i bab cuti nie alergik sikit.. sebab tahun nie tak abis lagi tapi cuti i dah -1. Sungguh ku tak sangka banyak nye cuti aku amik tahun nie.. kalu tahun lepas cukup2 ari aku cuti.. tahun nie aku advance lagi.. tahun depan??? hahaha.. just wait and see.. seriously.. hopefully tahun dpn aku tak terlajak amik cuti.. i x mo unpaid leave..huhuhu..
 
Ok.. back to the topic.. kalu dah ujung-ujung tahun nie.. aku memang penunggu setia jadual persekolahan ngan jadual cuti untuk tahun baru nyer.. so skang dah jadual persekolahan dah dikeluarkan oleh MOE dan jadual cuti-cuti 2014 dah dikeluarkan oleh KABINET. So mulai skang, dah bleh la start rancang percutian bersama keluarga tahun 2014.. yang penting kita tengok raya pose bile... muaahahaha.. pose ganti pun tak lagi ade hati nak tgk raya tahun depan.. hehehe..
 
Tapi aku attachkan jugak jadual-jadual tu untuk rujukan dan rancangan percutian tahun 2014..

 
 
 
Aishh.. kecik pulok jadual nie.. sesape nak tengok lagi clean and clear bleh la click kat link kat atas tu.. Assalamualaikum.. 

No comments: